BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, December 17, 2011

You Complete Me but................ huhuhu


TAPI .....................................
☻♥☻
/█\/█\
.||.||.
SEKUAT mana saya SETIA...
SEHEBAT mana saya MERANCANG...
SEJAUH mana saya MENUNGGU...
SEKERAS mana saya BERSABAR...
SEJUJUR mana saya MENERIMA AWAK...

... Jika ALLAH Tidak Menulis Jodoh Kita Bersama... Kita Tetap Tidak Akan Bersama ...
... Tiada Yg Kebetulan Melainkan Semuanya Telah Dirancang ...
... Dan Sebaik-Baik Yang Merancang Itu Adalah Allah s.w.t ...


p/s :  Ramai di antara kita tahu tentang sebuah firman Allah yang menyatakan bahawa wanita yang baik itu untuk lelaki yang baik dan begitu juga sebaliknya. 

Firman Allah ini boleh ditemui dalam surah an-Nur ayat 26 yang bermaksud:
“Wanita-wanita yang keji adalah untuk lelaki-lelaki yang keji, dan lelaki-lelaki yang keji adalah untuk wanita-wanita yang keji. Dan wanita-wanita yang baik adalah untuk lelaki-lelaki yang baik dan lelaki-lelaki yang baik adalah untuk wanita-wanita yang baik…..”

JANGAN CARI YANG SOLEH

JADILAH YANG SOLEHAH DAHULU

0 comments: