BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, February 26, 2012

Kau seorang yang kuat Cahaya Petunjuk !

ketika hati bersedih kita perlu memilih.....
>---->pilihlah untuk senyum:)
walaupun kita memiliki sebab untuk muram
>---->pilihlah untuk bangkit
walaupun kita telah jatuh dan malu
>---->pilihlah untuk bersabar dan redha
walaupun kita ada alasan untuk kecewa

kerana ingatlah
ALLAH S.W.T sentiasa bersama orang yang bersabar.....
p/s: bukankah kau mampu ketawa ketika menangis suatu ketika dahulu, mungkin pd ketika itu aku disamping sahabat yg mampu menguatkan aku. tp sekarang ? tdk, aku bkn keseorangan. bukankah Allah swt sentiasa setiap saat disamping aku. jd senyum la wahai gadis yg sentiasa ceria tp jika kau tdk mampu menangis la kerana itu mungkin akan membuatkan kau tenang selepas itu. terima kasih Ya Allah kerana sentiasa ada disisi aku. Alhamdulillah....... aku bersyukur atas segala nikmat yg aku kecapi atas segala perasaan yg Engkau kurniakan menangis ketawa senyum sedih gembira. itu suatu yg Indah pd ku :')

0 comments: