BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, February 23, 2012

Mengenang dosa T_T


Ya Allah, Engkau lah yg sentiasa ada disisiku,
di setiap hela nafasku, di hatiku.. T_T
Al-Quran, kau lah penemanku siang dan malam dan di setiap saat..
Setiap kali aku melihat kau, menitis air mataku mengenang dosa-dosaku yang lalu mahupun saat ini...

Tak terpikul rasanya dosaku... Ya Allah Ya Rahman Ya Rahim, Engkau terimalah taubatku Ya Allah.. 
aku tahu aku mungkin tidak layak utk ke SyurgaMu, tapi akan ku berusaha utk mendapatkannya Ya Allah.. T_T 
kerana aku juga tak mahu masok ke Neraka dan menerima azab api NerakaMu yg amat pedih T_T
Engkau tetapkan Imanku Ya Allah, Engkau berikanlah aku taufiq dan hidayah... aku sentiasa mengemis keampunan dan kasih syg drpMu Ya Allah T_T

Aku seorang wanita dan belum bernikah@berkahwin, segala dosaku juga ditanggung oleh kedua ibubapaku...
Sanggupkah aku melihat mereka juga terseksa atas dosaku ? Astagfirullah T_T
Mereka sentiasa doakan yg terbaik utk ku,
Sanggupkah aku mengkhinati mereka ? T_T
Engkau berikanlah kekuatan kpdku Ya Allah utk
aku terus berjuang dalam hidupku bagi
mendapatkan SyurgaMu yg sgt Indah itu.. Subhanallah...... T_T

TERUSKAN PERJUANGAN MU CAHAYA PETUNJUK !
KAMU HARUS KUAT MEMPERJUANGKANNYA !

0 comments: