BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, June 30, 2012

Dating ! T n D ♥


Assalamualaikum... Hari ni seharian bersama sahabat tercinta... Lepak-lepak di KLCC bincang-bincang memikirkan dunia yg sementara ini, manakala Akhirat destinasi yg KEKAL lg INDAH kelak... Btw, Norhayati... Syukran jazilan coz sudi luang masa bersama, bergumbira bersama, meluahkan perasaan bersama... I really LOVE you Lillah ! ♥ 

Saya anak POS, sejak sy lahir smpai skrg Alhamdulillah rezeki yg Allah SWT berikan adalah melalui perantaraan ini ♥
Kedai yg agak comel ! 'CANDYLICIOUS' .. Msuk tak bli tp amek gmbr. *pak gard situ usha smcm je* HAHA ! Coklat mhai sgt laa.. Ngee but 'COMEL'

Ni troli kecikkk je, comel kan.. Hehe
Ni bley tulis2, biasa je tp colouring nmpk comel.. Ngee
My pilihhh my pilihhh mcm mcm jenis coklat ada... Haha
Ni lolipop biasa la kan.. But still comel sbb colouring.. Wekkkk
Nah amek pakai kasut ! *Eh! bkn laaa... Ini coklat* Nyummy ! (cnfrim syg nk patahkan, smpn wt frame) Haha !

Ok awkkkk... Saya dah pegi kedai 'KINOKUNIYA'.... besarrrr pnyaaa eih? Penat taw cari kedai ni, sebbek tak sesat... Haha ! satu tngkat dgn Petrosains rupanya... Haha ! (saya cri 'buku' saya tak jmpa laaa.. mana la diorg sorokkan eih?) Ngeee :D
Jalan jalan telan angin... lalalal
Ok, tak telan angin dah.... Telan Tutti Frutti dgn Secret Recipe plak laa... *air mineral ckup laa*
p/s: Pertama kali kuar sesowg (pengankutan awam) huhu naek LRT sesowg, ok lg dah biasa kn wlaupon sblum ni naek dgn fmly... Tapi yg paling kenangan naek 'teksi' sesowg... Da 'teksi' lalu je kalo laki saya xnaek, siap bg owg naek dlu... adooii dalila dalila... 

Owg Kulit Hitam : You 1st !
Saya                   :  Its ok, you 1st.
Owg Kulit Hitam : No ! No ! You 1st !
Saya                   :  Its ok... Its ok... You go 1st...
Owg Kulit Hitam : Ok Ok... Thnx you ! Thnx you !
Saya                   : (senyummm ajeee)

Tetiba.... datang satu 'teksi'... Yahoooo ! Syukur Alhamdulillah ! Allah SWT sgt memahami ! Pemandunya 'WANITA' ...... Dia buka radio 'IKIM FM' . Otw tu plak, azan mghrb...... Lps tu, bca la doa selepas azan... Alhamdulillah... Walaupun dia tgh drive tp still tadah tgn utk baca doa selepas azan (Tiada alasan ok....)

Bersyukur sgt sgttttt hari, Sesungguhnya Engkau Maha Penyayang dan sentiasa melindungi hambaMu ini.. Alhamdulillah syukur.... :')

Thats it ! Wassalam......

1 comments:

Mizz yatie said...

sgt puas jln2..hehe.. syg hg bnyk2!.. thanks taw.. wat ak gelak ja..:D..