BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, June 25, 2012

Pertunangan Sahabatku :')

Assalamualaikum..

Buat pertama kalinya, sahabat aku sendiri melangsungkan  majlis pertunangannya. Kebetulan pula aku di KL, jadi dapat la pegi kan. Alhamdulillah. Sahabat yg laen semua sibuk final. Jadi aku lah peneman setianya sepanjang majlis itu. Teman dia bersiap, angkat hantaran segala bagai. Ada pula ckp aku pengapit. Haha Mana boleh, aku pendekkkkkk dia tinggiiiiiii. Haha  

Btw, aku memang hepy sgttttt tgk dia hepy. Dia gela punya neves, dgn aku aku sekali neves. Rileks rileks sarung cincin selesai la. Tp tu la kan, zaman skrg ada pelamin segala bagai. Kalau aku, aku buat cm dlu dlu sudaaa. Dok diam diam dlm bilik, bakal mak mertua masuk bilik sarung cincin. Bakal suami sila dok diam diam d rumah atau dlm keta ka apa apa ja la. Tak pun tak payah ikut. Hehe Kejam tak? Alolo, kecian plak.... Ikut la, tp turun utk makan sudaaaa. Ok deal ? Hehe

Ok ok, meh tgk gambaq ja laa na... Hehe

 Ok, ni di sebalik tirai/langsir hanya aku dan dia.. Haha menanti saat saat indah.. Sahabat aku la, bkn aku.. Hehe Abih neves dah time ni, lawan ketaq lutut.. Haha Dia siap tanya cmna, mcm la aku pnh bertunang.. Hehe Time tmn dia kuaq.. Wahh ! Mcm2 reporter ada..... Malu sihhh.... Huhu


 Alhamdulillah...... Cincin di sarung di jari manis... Wahhh !


 Eh Eh, aku laaaa.....Oppps ! :')


Baby Montok ! Hehe Kuat menyembang baby ni.... Haha Comey !!!!


 Baby ni dari awal sampai abih, tdo ja die... Hehe

 Tardaaaa, mama die letak dlm ni... Tp bkn majlis beqendoi dia na.. Hehe *tumpang je doiii ni*


 Ini cup cake... Hehe *awk, ni la gmbr yg sy bg kt awk tuu* coklat taw :')


 Ni tart cheese blueberry awk, sdp kan..... :')


 Ni semuaa bunga Ros/Mawar taw... I really Love it ! Wangiiiiiii ♥


 Tp kan, kaler kunin ni palingggg wangiiii ♥ ske ske ske !


Ni hantaran dri pihak pompuan ke pihak laki :')


Ni hantaran dri pihak laki ke pihak pompuan :')


p/s:  Semoga Allah memelihara rasa kasih dan sayangku hanya untuk yg selayaknya menerima...... ^.^

0 comments: