BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday, September 4, 2012

Hadiah Teristimewa ♥ Aumm

Bismillah . . .
Assalamualaikum . . .

Hari ini umur aku sudah menjadi 23 Thn 1 Hari.. Hehe :'D

Alhamdulillah masih diberi peluang olehNya utk terus bernafas berjihad ke jalan dan meraih keredhaan dan keampunan driNya.. Huhu :')

Tahun ni cam hepy sgt la, Syukur Alhamdulillah...

Eh, nak ckp pasal hadiah teristimewa sbnqnya kan.. Hehe

----------++++++++++++++---------

Ok... Carta PERTAMA dapat kepada :

MAK & ABAH Tersayang.... 

Mak : Nak tido dah, wish siap2 apy bzday. Mak mohon ampun maaf dri along bby sampai besaq, andai kta mak didik x betoi. Mak minta ampun naa, andai betoi jdi la pedoman hidup dunia n akhirat. Amin
** Nanges teresak2 ak mlm tu :'( Mak tak salah mak tak salah.... :'( Along yg selalu wt dosa dgn mak :'( **

Abah : Hepy besdy Sayang Abah...
** Abah mmg slalu smple ja.. Hehe **
Ptg tu kol : Selamat hari jadi, semoga pnjg umur, dimurahkan rezeki, dkurniakan kulit yg cantik (haha hilang abih jerawat along), hmm pastuuu semoga slimm (haha jgn la abah ni taw la along makin gemok :D)


Carta KEDUA dapat kepada :

SAHABAT 22....



Thn kedua dpt hadiah drp sowg shbt yg ku syg... Al-maklum lah time2 stdy time sek xpnh nya dpt hadiah.. Haha ! Drp fmly of coz la da kan time kcik2 dlu... Tak caya? tak caya sudah.... Ada ada tp bkn besday tp hadiah pershbtn ** time sek menengah dlu ahh **

Coklat coklat.... Coklat memberi keceriaan pd seseorg kan.. Perghh! Sengeh sowg2 la aku mkn coklat ni.. Hoho

Hati aku pnya la sengeh time dpt coklat ni, hati laa bibir aku cool ja. Wekk :P Terharu la jgk, mula mula ingat awak lupa mlm tu.. Hoho :D Thn lps bg kek kan, awak ni bg mknan ja kan.. Syg la saya nak mkan.. Haha :D

Semua rasa ada coklat ni.. Maseh awak.. Saya suka..! Saya suka..! ( nada mei mei, upin ipin )
Thanks sudi dtg jumpa and bg 'hadiah' kat besdaygurlz ni.. Hehe :'D
** sengeh lg... slp2 gila plak aku ** HAHA !


Carta KETIGA dapat kepada :

ANAK SEDARA Tersayang....


Tardaaa, ni aku dpt kad drp anak sedara aku... Perghh! Terharu jgk taw... Blek lunch smlm, ttba anak sedara aku blek dri sek dia.. Tak sempat buka kasut pa, aku plak otw nak naek tangga tepi tu... Skali dia pgl, Mak Long Mak Long, ni hadiah utk Mak Long, Selamat Hri Jadi Mak Long, Selamat Hri Jadi Selamat Hri Jadi  Selamat Hri Jadi.. Dia pnya ulanggg, adooiii aku plak xsnggup nak dgq... Buka2 kad ni, Haiii Maasya... Siap ada bintang2 tu... Beli kat sek ka? Wpa hinggit ni ? ** Beli kat sek, RM1 ** Ya Allah... sanggup ag p beli.. eh3 :'D

Comey2, kreatif la jgk kan.. At-least dia ingt kt aku kan... :')

----------++++++++++++++---------

P/s: Syukur Alhamdulillah.. BAHAGIAAAAAAAA !!!!!!
CUKUP INDAH SAYANG !!!!!!

0 comments: