BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 15, 2012

Handfon 'pink' dan anjing yang comel lagi ^_^


بسم الله الرحمن الرحيم 

Assalamualaikum

Hye, anjing yang comel? Hehe Ingat lagi tak entry yang sebelum ni? Alaaa, yang kempunan nak minum Cool Blog tu.. Alaaa, yang ada anjing comel-comel tu? Ingat tak? Tak ingat pergi skodeng balik eih? :P

Takde pe nak cerita sangat pun.. Jom kita cerita berdasarkan gambar jela.. Hehe Boleh eih? :')

Macam biasa la, rumah dekat sangat dgn Festival City, KL. So, selalu apa-apa serbu situ je la. Hehe Macam biasa la, ayuh! kita serbuuu Pet Shop! Hahaha :'D



Haaa, comel tak? Tak comel? Haish, korang ni mesti tak tengok betul-betul kan? Serius comel, kalo dekat real kan.... Alolo, cuwet jeee... Comel taw... Muke dia cam lembut-lembut gitu.. Nak cakap tak tahu, tapi mata dia cam minta simpati jee.. Alolo, kesian pun ada.. Baby Dog ni.. Haha Puppies la maksud aku.. [rasanya la kan]

Eh, dah skodeng belum entry sebelum ni? Haaa, saya excited sebenarnyaaa sebabbbb... Singgah ja Pet Shop ni terus masuk dalam sebab nak tengok sekor anjing ni... Alaaa, meh nak tnjuk yg mana... Hehe


Haaaa, yang ni.... Haaa haaa haaa sama tak mcm yang atas tu? Tardaaaa, sama kan.... Time ni dia tidoooo je, saya pergi kelmarin dia tak tidooo.. Ngee Excited lebih saya ni... Adush! Walaupun peliks, itulah saya :'D

Subhnallah! Subhanallah! Ini la salah satu ciptaanNya yang comel kan.. Suke Suke Suke! ^_^
_______________________________________

OoooKKK, next pic :P


Tardaaa, Famous Amos... Hehe Tak beli pun... :P

Hmmm, time ni saya sorang-sorang duduk kat kerusi luaq tu tunggu 'cousin, anak buah n makcik' shopping dalam Watson.. 
Saya? Entah la, tak pa nak beli kan.. And dah lama dah rasa nak duduk sensorang di tempat yang terbuka mcm ni.. Entah laa, asyik kat rumah ja kan.. Huhu Teringin nak jalan sensorang tapi......... keadaan tdk mengizinkan.. Takpe laa...

Bila duduk sensong ni, saya tengok ja orang sambil renung masa depan.. 'Siapa aku yang dulu? Banyaknya dosa aku, Allah redha kah setiap langkahku yang dulu' T_T
Mula la nak qeyau, tapi kat shopping complex! Haish! tak romantik langsung Dalila ooiii... Haaa, tu la.. teringin nak 'sedu-sedan' kat tepi tasik tengok keindahan alam ciptaanNya.. InsyaAllah suatu hari nanti... Huhu

Saya tengok ja orang time ni, Hehe Tengok family orang, semua pakat dukung baby pulak dah... Terpikir, bahagianya mereka... semoga Allah redha di setiap langkahmu.. Huhu Yang lawaknya, semua si suami yang dukung anak.. Hehe Myb, si isteri tak larat kot time tu.. Takpe takpe, si suami tu mesti tak letih sebab si isteri pegang-pegang tangan si suami tuu... Hilang sikit letih kan, ada peneman di sisi... Acewahhh...Hehe
HALAL ok? :')

Tiba-tiba sedang merenung masa depan, datang seorang lelaki ni, dukung baby anak dia kan... 
Sekali isteri dia keluar dari Watson jugak... Allahuakbar! Isteri dia pun dukung baby jugak... Sekali KEMBAR daaaaa.... Haha ! Besh Besh Besh ! :'D
_______________________________________

OoooKKK, next pic :P

Mcm biasa, bila masukkk aja Shopping Complex mula la anak sedara saya akan bersuara "Mak Long nak ambil gambar??" Kalau tak bagi, mula la meroyan dengar 1 KL... Grrrrr Nyampah, dia tu memang kaki qeyau... @_@ [tengok pusing dah bijik mata saya] Hoho


Tetiba rasa mcm gemok bila tengok balik pic ni.. OoooKKK! No komen eih? :'D
Pepon, Alhamdulillah... Ngee


Haaa, itu laa Opah kita... Tuu Tuu yang tepi tu... Hehe Opah? Bukan la, 'Mak Ngah' saya la... Anak buah semua panggil Opah jadi kadang-kadang ngusik2 Mak Ngah saya panggil Opah jugak :'D

Kitaorg jalan sesama la... [Ok, time ni, handfon pink saya still dekat anak buah] grrr Jangan bagi jatuh sudah, qeyau Mak Long nanti... Uhuk2


Ok ok, Ini saya nak ambil balik handfon 'pink' saya.. Nampak tak tangan tuu, tapi saya tak pasti apa laa yang di renung nya kita eih? Kedai apa ntah kat situ.. Haha :'D

Time ni cousin tengah beli roti yang bau semerbak 1 Festival City ni...  Tergoda tiap kali masuk... Nafsu Nafsu Nafsu.. Ya Allah...... :')


Ok laaa, ni pic last eih... Dan last untuk anak buah saya ambil pic.. Tu kakak dia, tadi dia teman mama dia pergi beli roti... Nampak tak banyak tuu? Haha Nyumm3! Alhamdulillah, rezeki dariNya...

Haaa, ambil pic kt Famous Amos buat malu ja kan. Belinya idokkk... erkk! =.='

By the way, saya jumpa 'REBECCA NUR ISLAM' dgn suami dia 1 family kat sini... Tengok jela kan... Hehe

والسلام
The Beauty of Islam.
Lets Mengislahkan Diri =)

#Subhanallah, Alhamdulillah, Laillahaillallah, Allahukbar, Astaghfirullahal`azim ♥

0 comments: