BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, October 29, 2012

Khitbah ^_^

بسم الله الرحمن الرحيم 

 Assalamualaikum

Awak kat mana ye dear future zauj ku ? Saya tunggu ni haa. Kita jumpa dalam doa jela na sekarang. Bila dah sampai masa nanti jumpa saya na? ^_^

Awak awak, nanti rumah kita cmni bleh? Allahu tenang sangat kan. Sentiasa kita dapat mengingatiNya dan kekasihNya kan.. Allahu...... #InsyaAllah awk kan.. ^_^

Ni contoh rumah mewah ni rasanya, jangan lupa pulak zaujah awk ni suka rumah kampung taw.. Ingat na :')


p/s: dear future zauj ku, semalam tetiba saya sakit tekak nak demam tak demam.. Huhu rasa panas ja tekak ni, sebab makan kambing ke eih? Huhu Alhamdulillah, semoga menjadi kifarah dosa saya kan.. Astaghfirullah, doakan saya cepat sembuh ya? Amin =.='

والسلام 

The Beauty of Islam.
Lets Mengislahkan Diri =)
#Subhanallah, Alhamdulillah, Laillahaillallah, Allahukbar, Astaghfirullahal`azim ♥

0 comments: