BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, December 5, 2012

Asif Jiddan dari saya awak ^^

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalamualaikum


Saya bukan seperti dulu lagi...
Mungkin kita pernah bergurau senda...
Tapi sekarang tidak lagi...
Asif Jiddan...

Mungkin kita pernah selalu berhubung...
Tapi sekarang tidak lagi...
Asif Jiddan...

Ya, dulu saya agak lemah nak harungi
semua ni sorang2 awak... :'(
Tapi sekarang alhamdulillah...
Hati saya bertambah kuat...
Ironwomen kan? Ngee
Syukur atas segala nikmat dariNya...

Saya akan simpan nama awak dalam doa dan sujud saya...
Itu saja wanita selemah saya mampu berikan 
kebahagiaan untuk awak dunia akhirat :')

Itu semua dulu...
Sekarang kita perlu pelihara Ikhtilat antara kita....
Saya wanita, Awak lelaki...
Kita bukan zauj dan zaujah...
Mana mungkin dapat bergurau senda/ berhubung seperti dulu lagi...
Asif Jiddan.....

Ada jarak antara kita...
Saya mencari diri saya sendiri...
Awak pula mencari diri awak sendiri....
Asif Jiddan....

Bukan tak nak layan/ bergurau senda..
Namun ada batas antara kita...
Ya, kita sahabat...
Namun awak tetap HARAM buat saya...
Asif Jiddan.....

Jika nak bergurau senda juga..
Ya! Boleh! Namun....
Jangan rapat, dapatkan cara terhormat...
Asif Jiddan...

Layanan dan gurau senda saya hanya utk 'si dia'
Ya! Hanya 'si dia'
'Si dia' adalah zauj saya...
Dia sedang mencari saya..
Dan saya sentiasa menantinya...
Adakah awak? Itu tiada jwpn dari saya...
Jwpn itu ada pada Pemilik saya...
Asif Jiddan....


Saya sentiasa ada di sini.....
Diam bukan beerti tidak ambil peduli...
Tapi saya sangat yakin yang Allah SWT
sentiasa melindungi awak...
Asif Jiddan....

Kata Imam Al-Ghazali, "Ukhwah itu bukan pada indahnya pertemuan, tapi pada ingatan seseorang terhadap saudaranya didalam doanya." :')

Cukup sekadar kasih sayang dan rindu saya kepada awak
hanya Pemilik hati saya yang tahu...
Asif Jiddan...

Sekarang saya sedang mencari diri saya sendiri...
Berusaha yang terbaek untuk menjadi Bidadari buat
Zauj Tersayang saya....
Saya sedang berusaha menjadi hamba yang
di cintaiNya dan di RedhaiNya...
Saya sedang berusaha menjadi anak yang solehah kpd keluarga saya....
Asif Jiddan...

Kadang-kadang bersendirian itu perlu.. 
Untuk membuka ruang hanya antara saya dan Dia.. ♥ 
Asif Jiddan.....

Terlalu banyak dosa saya pada Pemilik diri saya ini...
Saya tidak tahu samada saya masih ada masa yang cukup
untuk saya tebus segala kekhilafan saya...
Saya malu pada Allah SWT, Rasulullah SAW, dannnn
PADA DIRI SAYA SENDIRI...
Asif Jiddan....

Jaga Diri, Jaga Hati, Jaga Iman...
JAGA SOLAT !


Hasil luahan hati,
Cahaya Petunjuk ^^


وَ السَّلاَمُ

The Beauty of Islam.
Lets Mengislahkan Diri =)
#Subhanallah, Alhamdulillah, Laillahaillallah, Allahukbar, Astaghfirullahal`azim ♥


0 comments: