BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 13, 2011

Juling mata aku

fuhhh ! juling mata aku aih pekemaih yahoo mail aku...adooiiiii....smpai berpuluh2 qibu....dok x dok qitu baqu aku sedaq yang email aku full...xtaw plak aku yg email ada had dia...xtaw la kalo email aku yg ting tong macam tuan dia jugak...hahaha pening kpala aku aih dok nak delete semua ni....ni MUKA BUKU pnya psai la...meluat aku...hahaha

memang aku bleh ja delete semua senang kan select all..tp aku xmaw...sebbek aku pkiaq awai2 kalo x msty ak terdelete semua skali dlm trash tu....bukan pa dlm email ni kan byk yg hat MUKA BUKU pnya...nak maqah pon xbleh aih,sebab MUKA BUKU ni la sekarang aku bahagia & happy dgn hidup aku...maw x nya,aku dapat knai soqang ni...baek gila...sampai aku qasa terharu gila xsangka hbaq ag........

aku memang xkan lupa aih saat aku add dia,aku msg dia,sampai skrg aku kwn dgn dia...perghh! bkn senang slalunya dalam MUKA BUKU ni semua pembohong & peqangai yang bukan2 (yang slalu aku jmpa la xsemua) tapi xsangka plak aku jmpa yang baek tu aku mcm qasa laen macam sket...ngeee (tapi aku yg gtai add dia noh,hahaha xpa la biaq ahh :P )


haaaa,nk melalot dah la aku ni pon...dak,aku cuma nk hbaq yang aku xbleh delete semua email tu sebab aku nak 'kelaih2' (agih2) email aku tu...aku nak simpan sesetgh email yang dok dlm inbox tu boh dlm folder laen...haaa laa,sayang kenangan tu kan...kot2 nnty jadi pa2 bleh gk dok my bca tgk kt folder ni kan...bleh jugak aku dok gelak soqang2 aku kan..hahahaha :D

tapi gila pening aih kena dok kelaih2 semua tu,wpa haqi baqu nak habih...kalo saqi nak abih aku qasa bleh terkeluaq bijik mata tergolek atas keyboard ni haaa...wakakaka :P pening kepala aku ni...adooiiii tapi xpa la,dah nak dekat siap dah ni tinggai seqibu lbih g ja....hehe alhamdulillah :)

p/s : saja ja nak ceqita..hahaha buat kenang2an aku ja... hampa baca abih ka?? xbaca abih pon xpa aih... meqepek ja ni pon.... hehehe tapi xpalah,baca baca dah nohhh.... teqima kaseh la nah ;) tata titi tutu

0 comments: