BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 13, 2011

Perasaanku


ermmm perasaan aku.... perasaan aku..... ya perasaan aku.... 
ya ya ya perasaan aku...
ermmm hati aku jiwa aku...ya ya ya...
happy happy happy... happy sangat2... 
tidak kosong macam dulu lagi.... aku rasa dihargai walaupon aku bukan lah sape2 bukanlah sempurna 
tp aku dpt rasa aku cukup sempurna di setiap saat ini tp... :( sampai bila kn...
andai kata Allah swt nak tarik balik semua nikmat & anugerah ini...


YaAllah,ape pon hanya Engkaulah Maha Mengetahui..
aku hanya mampu berdoa & memohon padaMu sje..ermmm 
kadang2 rasa sukeee sangat... kadang2 tu takot jugak... 
yelah kalo2 jadi something yang tak diduga...
yelah, aku ni bukanlah kuat sangat pon...
tapi aku tahu Allah swt + parents + sahabat aku akan sentiasa berada di sisi aku...

terima kasih Ya Allah ! 
sekarang aku bersyukur sangat2 atas 
nikmat & anugerah yg Engkau berikan padaku ini
kerana aku tahu pasti ada sebab bagi setiap 
keadaan yang Engkau berikan
aku cukup bersyukur padaMu Ya Allah
atas apa yang aku rasa sekarang perasaan aku hati aku
semuanya drpMu Ya Allah
segala2nya hidupku matiku 
semua keranaMu Ya Allah


aku tak kan pernah dapat melupakanMu
kerana Engkau cukup sayang padaku
Engkau berikan kebahagiaan padaku
setelah Engkau cukup menguji keimananku sebelum ini
dengan dosa-dosaku yang lalu,setelah aku sedar segala2nya
Engkau berikan pula kebahagiaan ini YaAllah
ini cukup menyedarkan aku bahawa
ENGKAU SAYANGKAN AKU YA ALLAH ! :'(


Engkau Maha Mendengar lagi Maha Mengetahui
Isi hati setiap hamba-hambaMu.
Semuanya berlaku dengan kehendakMu ya Allah...

Akhirnya Ya Allah,
Jangan Kau cabut rasa syukurku ini dari hatiku,
Yang dapat membuatku buta menilai kebesaran Mu,

sukar mencium syurga Mu, pekak mendengan amaran Mu

dan mati Iman ku pada Mu Ya Allah.

Wallahhu'alam...




0 comments: