BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday, April 25, 2012

Tacink cink cink...... ^^


 (Basah pp saya) T_T

Cinta itu tanggungjawab.
Ramai yang suka lalai dengannya,
menyibukkan diri seakan-akan ianya hanya hubungan lelaki dan wanita semata-mata.
Hingga lupa kepadaNya, lupa akan wajah sebenar sebuah rumahtangga.

Awak, anggap saja la video ni utk awak juga, boleh?
'Untuk Bakal Suami Saya" T_T
Subhanallah..... Sayunyer tgk....
Kalau la bakal suami saya pun bersiap sedia mcm ni...
Allahukabar T_T

Awak, saya sayang awak sangat tak kira la awak siapa sekali pun....
Hope awak pun sedang persiapkan diri untuk keluarga kita nanti okay?
Dengan karenah anak-anak kita, sweet kan...
Nanti boleh la kita sama-sama didik diorg berjihad ke jalanNya... :')

Saya setia menanti awak juga... ^^
Semoga Allah swt Redha perhubungan kita nanti dan kekal hingga ke JannahNya...
InsyaAllah
 

0 comments: