BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, December 13, 2012

I'm waiting ^^

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

Assalamualaikum

Ikut kata hati banyak yang ingin diperkatakan sebenarnya.
Ingat pada syariatNya, diam dan pendam itu lebih baik.
Simpan dalam diary hatiku.
Sampai masa andai ditakdirkanNya
Akan ku perkatakan segala-galanya kepada mu apa yang ingin diperkatakan.
Kata-kata itu hanya sekadar gurauan dan kata-kata kosong.
Seperti mana dulu aku lakukannya namun itu dulu.
Kerana itulah aku diam kan selagi syariat menjadi batasan.


Antara WANITA yang baik adalah wanita yang PENDIAM. Dia tidak bisu, tapi hanya berkata-kata bila perlu.
InsyaAllah. InsyaAllah. Doa-doakan, amin ya rabbal 'alamin

p/s: my dear zauj ku, i'm really really really miss you! ok, saja ja nak bg tahu awak my dear zauj ku... i'm waiting 4 you! awak kat mana tu? haaa, cari pintu hati saya tak jumpa eih? hehe nanti dah jumpa, ketuk pelan-pelan nanti cek tekejuttt. 

saya da ja di sini, dont worry na? kita siap-siapkan diri dulu.. dah ready dtg rumah saya taw di alamat tettt, pandai-pandai la cari nanti k? miss u my dear zaujku. weitt weitt :'D


وَ السَّلاَمُ

The Beauty of Islam.
Lets Mengislahkan Diri =)
#Subhanallah, Alhamdulillah, Laillahaillallah, Allahukbar, Astaghfirullahal`azim ♥


0 comments: